Politika vraćanja

1. Uvjeti povratka Ako je nabavljeno nekoliko identičnih proizvoda, jedan nepovezani proizvod prihvaćen je kao povrat, preostala količina mora biti zapečaćena. Vraćeni proizvodi moraju biti funkcionalni u uobičajenim parametrima i moraju biti popraćeni izvornim potvrdom o jamstvu, izvornom dokumentu o porezu na kupnju.

Vraćeni proizvodi ne smiju imati tragove trošenja, habanja, sazrijevanja, mehaničkih oštećenja i mora imati originalnu ambalažu; Proizvodi koji se žele vratiti ne smiju biti podvrgnuti nikakvoj intervenciji. Proizvodi koji nisu u originalnoj ambalaži ili bez originalnog pribora nisu prihvaćeni za povratak. Nedostatak ili oštećenje naljepnica, oznaka, proizvoda ili ambalaže rezultira odbijanjem povratka proizvoda.

Zatraţivši povratak, klijent izjavljuje da je uzeo u obzir uvjete ove uredbe i da je u cijelosti suglasan. Prihvaća maksimalni povrat od 3 (tri) proizvoda po kalendarskoj godini po korisniku. Ova je odredba pronađena u trgovini i objavljena na gardenfarm.hr ORGANIZATOR zadržava pravo izmjene ove Uredbe bez prethodnog obavješćivanja trećih osoba. Izmjene / dopune stupit će na snagu s datumom njihovog objavljivanja / prikaza. Kao što je spomenuo glavu. III - Predmet Uredbe utvrđuje uvjete pod kojima se proizvodi mogu kupiti online. Proizvodi su morali kupiti pojedinci, trgovci ili korisnici na mreži i kumulativno ispunjavaju sljedeće uvjete: a. su kupljeni u razdoblju prije datuma prijave povratka, ne dulje od 30 dana b. Kupljeno je u roku od 90 dana prije datuma prijave povratnog zahtjeva - samo za proizvode koji su zapečaćeni i nisu korišteni. c) podliježu sljedećim uvjetima: d. nisu dio nepovratnog popisa proizvoda i usluga

2. Proizvodi se mogu vratiti pod sljedećim uvjetima:

- imati originalnu i neoštećenu originalnu ambalažu;

- Oni se ne koriste, imaju potpune i zapečaćene zalihe i potrošne materijale;

Povrat prijevoza podržava kupac

- Proizvodi koji se šalju kurirskom poštom provjeravaju se na isporuku, a sudionik je prisutan ... Ako je proizvod oštećen, tada se vraća u kurir. U suprotnom se oštećen proizvod ne može vratiti.

30-dnevni povrat ne ograničava prava potrošača koji kupuju online proizvode u skladu s važećim zakonima.

Ako je prekoračen rok, zahtjev se smatra otkazanim.

3. Vrijeme

Rješenje zahtjeva za povratom bit će poslan kupcu odgovarajućim načinom komunikacije (telefonom, e-poštom, faksom itd.) U roku od 14 kalendarskih dana od primitka proizvoda od strane trgovine ili kurirske službe. Rok za povrat odobrenih zahtjeva je do 15 radnih dana od odobrenja povrata;

4. Vraćanje cestarine

Ako kupac želi kupiti drugi proizvod iz internetske trgovine / pohrane vrijednosti jednaka ili veća od vrijednosti proizvoda za koji se traži povrat, povrat će biti izvršen u trgovini ili u roku od 2 radna dana za proizvode kupljene na mreži. Plaćanje vrijednosti razlikuje se izravno u trgovinama ili online.

Ako je zahtjev za povratom odobren i kupac želi vratiti iznos, iznos će biti prebačen na račun naveden od strane kupca u zahtjevu za povrat, u roku od 15 radnih dana nakon odobrenja, ta uplata predstavlja vrijednost proizvoda tako kao što je pisano na fiskalnoj dokumentaciji koja dokazuje stjecanje.

5. Trajanje kampanje

Kampanja "Povratak u 30 dana" trajat će od 1. rujna 2012. (također poznat kao datum objavljivanja) do datuma kada Organizator odluči prekinuti kampanju i objaviti u skladu s tim.

6. Zaustavi kampanju

Organizator zadržava pravo prekinuti "30-dnevnu kampanju povratka", u bilo kojem trenutku tijekom implementacije, uz prethodnu obavijest potrošačima odgovarajućim sredstvima komunikacije (prikaz na licu mjesta, oznake u trgovinama itd.).

7. Parnični postupak

Svaki spor glede tumačenja, izvršenja i učinaka ove Uredbe riješit će se prijateljski.